søndag 18. november 2007

Messetid

What a messe... Neidå, vi tek det heller på norsk. No er det messetid. Eg hjelpte til med åresalget i heile går. Det er kjekt med messer. Mykje folk, god mat (mmm... smørbrød og kaker), mange lodd, gevinstar, flaks og uflaks. Eg fekk også tatt nokre lodd, og i går hadde eg hellet med meg (meir enn landslaget i fotball hadde, etter det eg høyrer...)

Her er kva eg vann:
Ja, det er ei kransekake! No ligg den i småbitar i frysaren min.
Fekk også med meg ei anna kake, den blir med på jobb i morgon - det er liksom grenser for kor mykje eg kan (bør) ete opp aleine...

Så mykje handarbeid har det ikkje blitt tid til i det siste. Men i dag, som har vore ein skikkeleg "sløvesøndag" på sofaen, har strikka litt på ei hue (mønster "Frivol hat") og sydd ein gymbag til bursdagsbarnet Kine.

Now is the time for fairs. Yesterday it was in my church. I helped with the lottery. It's fun. Lots of people, good food, many prizes, good luck, bad luck... I also won something this time (doesn't happen too often). The best prize was the cake (kransekake) in the plastic bag. It's my favourite! It is now resting in my freezer. I got the chocolate cake too, but I'm taking that to work tomorrow. There are limits to how much I can (and should) eat on my own.

I haven't done much crafting lately, but did get some done today. It's been a very lazy sunday. I've started knitting a "Frivol Hat" and I made a gym bag for my nieces birthday.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails