tirsdag 25. mars 2008

Påskerapport kjem snart...

Eg trudde alt var på plass då eg tok kofferten min og drog etter ferien, men eg gløymde noko viktig: ledningane til fotoapparatet... Så inntil dei kjem i posten ventar eg med påskerapporten (altfor kjedeleg med innlegg utan bilder).
Så dersom du lurer på korleis det er å ha påskeferie saman med 27 andre personar i eit hus - følg med.
Bilda her er frå Dover Publications. Der kan du få gratis smakeprøver frå bøker kvar veke. Mange fine gamle bilder. Meld deg på her.


I thought I had packed everything when I grabbed my suitcase and left my parents house after easter, but I forgot something important: the cables for my camera. So until they arrive in the mail, my easter photos will remain inside my camera.

I'm going to post something about easter, but I'm waiting untill I have some photos to show. If you're wondering about how it is to spend the holidays together with 27 people in one house - wait and see.



These photos are from Dover Publications. You can subscribe to weekly samples here.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails