torsdag 27. mars 2008

Vårsko

Eg gjekk forbi Design Forum i dag, og bestemte meg for å gå inn. Skulle berre kikke litt. Men eg kom ikkje lenger enn til skohylla.
Der stod desse. Dei fine støvlettane mine måtte av - skulle berre prøve litt...
Det er Campers - dei passa fint - gode å gå i - akkurat passe høg hel - grønne... etc. etc.
Treng eg seie meir? Det blei vist sko på meg.
No må berre snøen smelte, slik at dei kan brukast ute også (ikkje berre inne i stova).
I was only looking in a shop today when I found these. No more "only looking".
I had to try them on, and they were just perfect.
So I'm wearing green shoes when the snow melts :)

2 kommentarer:

  1. Åh, det var ordentlige vårsko! Ikkje sånne allroundsko som eg her kjøpt. Slit an!

    SvarSlett
  2. Superfine sko :-)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails