fredag 5. september 2008

Meir nytt

augstoff4 augstoff2

                     augstoff5

De har vel funne ut allereie at eg er meir enn gjennomsnittleg interessert i stoff (tekstilar altså). Og ja, - eg har ein del ettekvart. Men likevel hender det at eg berre må ha litt til. Får ikkje brukt alt med det første, men det er så fint å sjå på alle dei fine mønstra og fargane. Og nokre gongar har eg konkrete planar for kjøpa.

Vannlilje-stoffet har eg tenkt skal bli eit skjørt. Muligens saman med eitt av dei andre grøne, sidan eg berre fekk tak i ein yard. (Ginger Blossom av Sandi Henderson)

augstoff7 augstoff8

                      augstoff6

Artig mønster og turkis + nokre fuglar...(Park Slope av Erin McMorris)

augstoff3 augstoff

Og så dei finaste til slutt. Den fine fuglen skal få pynte på ei veske. Eg har sett etter dette stoffet lenge. (Sparrows av Joel Dewberry)

Og dei fine rosene er berre - fine... (Garden Party av Anna Maria Horner)

augstoff9 augstoff10 augstoff11 augstoff12

Desse siste har eg funne på bruktbutikkar.

It's no secret that I love fabrics. I have a pretty little stash... I do use it, but some of the fabrics are just too pretty to look at...Here are my latest finds. The last four are from thrift shops.

1 kommentar:

  1. Du er nok blitt en skikkelig stoff(mis)bruker du Solveig!!!
    Kom gjerne en tur innom i høstferien! Vi er nok hjemme!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails