fredag 3. oktober 2008

Deilig med fri...



Å ja, eg har hatt det fint i Bergen. No er veka snart slutt og alt. Kanskje like greitt før eg har tømt alle bruktbutikkane i byen... Det har altså blitt litt shopping, men nesten berre brukte ting (notebøker, fat og bokser), nokre meter stoff (IKEA og Stoff&Stil) og nokre garnnøster.
Eg skal kome med fyldigare rapport når eg får sortert bilda på eigen PC etter helga.

Eg har også hatt tid til handarbeid og har gjort ferdig 3 Anne-skjerf og ei lita jakke (2 år).
Ein fin ferie med andre ord:)

I've had a nice week in Bergen, going home on sunday. There's been some shopping... Mostly thrifted stuff, fabric and yarn. I'll tell you more when I'm back with my own PC.
I have finished three Anne scarves and one little jacket this week.

1 kommentar:

  1. Anne-skjerfa ja... Til salgs??? Ser du har tømt butikkene, så må vel vente med å besøke dem ei stund!! Kjøpt jakkestoff på Stoff og stil, og klippet ferdig i går...nå blir det sying...så mye fint og billig der ute!!

    God helg!! hils slekta!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails