tirsdag 2. desember 2008

2.

Berre sett deg ned...

Ein gong skal eg ha meg ein stilig raud stol. Inntil vidare for eg nøye meg med å sjå på bilder av andre sine stolar. (Desse er bilde frå flickr). Alle her er kanskje ikkje noko a ta inn i stova, men...

I dag var det vaksinering for klassa mi, og det var ikkje lett å konsentrere seg om andre ting (som lesing og skriving). Men det gjekk bra og alle var samde om at det ikkje var farleg å ta sprøyte - det var berre litt vondt. Nokre konstaterte etterpå at dei hadde gløymt å seie "au".

No må eg sjå om eg kan få starta på nokre julegåver. Ha ein fin tysdagskveld.

2 kommentarer:

  1. Røde stoler liker jeg også. Takk for "snopet".

    SvarSlett
  2. Regner med at det blir 24 av disse innleggene...:o)Inspirerende både denne og den under her-HERLIG!

    Ønsker deg en fin kveld,
    Vibeke.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails