lørdag 11. juli 2009

Sss

Eg treng berre ta ein liten sjekk i hyllene mine (eller kassene akkurat no) så ser eg lett kva S-en bør stå for.

Stoff – og då meiner eg tekstilar altså.

Etter at eg fekk symaskin, og oppdaga nettbutikkar har stofflageret ekspandert ein smule (liten understatement her…)

stoff3

Det er så mange flinke designerar der ute, og stadig kjem dei med nye kolleksjonar som er endå finare enn dei siste…

stoff4

Eg må nesten sitte på kredittkortet slik at ikkje stoffsamlinga veks heilt ukontrolert. Heldigvis får eg brukt litt stoff også innimellom. Til vesker og tepper og slikt.

stoff

Eit langt billegare alternativ til vanlege stoffbutikkar er sengekledehyllene i bruktbutikken. Eg tar gjerne med meg eit artig dynetrekk eller to. Det har blitt til både skjørt og kjolar hos meg.

stoff5

Fleire innlegg om S finn de her.

S

7 kommentarer:

  1. Det ser ut som om du litt å velge mellom der, ja!!!
    Stoff er kult, men min erfaring er at dess mer det er å velge i - dess vanskeligere er det å bestemme seg:)
    Flott velg av S tema!!!

    SvarSlett
  2. Det finnes så utrolig mye fint stoff - og jeg må nok si meg enig med Petunia..... jo mer å velge i - dess vanskeligere!!!
    Flotte bilder :))

    SvarSlett
  3. Så stilig samling! Sannelig.

    SvarSlett
  4. Det var ett bra val. Jag är också förtjust i stof (tyg säger vi i Sverige)och kan njuta av alla härliga förger och mönster, men jag har inte så stor samling som du.

    SvarSlett
  5. Oi, så mange flotte stoffer du har... kjekt å ha lit å velge i når man skal til å sy.

    Takk for at du har lyst til å delta i PIF. Vet kke helt hva jeg skal lage til deg ennå, men det hadde vært fint om du kunne sende meg noen ord om hvilke farger du liker... :O)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Her har du virkelig noe for enhver smak!
    Du er ikke alene om å ha raidet sengetøyhyllene for fine stoffer. Den tiden jeg sydde mye, benyttet jeg meg ofte av den muligheten. ;)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails