tirsdag 16. februar 2010

Utsikt frå kjøkkenbenken…

Ja den er ikkje så stor, etter at siste takras gjekk i helga.

DSCF2250b

Vi treng ikkje trekke for gardinene på kveldstid før etter påske ein gong…

Til ære for Bench Monday klatra eg opp med skoa på. Men eg vaska godt etter meg altså. DSCF2238b

Og no bør eg vel snart kom med nokre hobbyoppdateringar også. Livet går som vanleg , bak snøen.

DSCF2245

Svoger og nevø hjalp til med måkinga.

Og no ser vi litt på OL også, og må vel berre konstatere at det ikkje går ann å bestille gullmedaljane…

Neste veke er det vinterferie, og eg skal sjekke ut vinteren på sørlandet.

DSCF2246b

The snow finally came off the roof. And we have very limited view from the kitchen windows…

2 kommentarer:

  1. That is more snow than I have seen in my lifetime. Wowee! I loved the photos, especially the view from the kitchen window. You must feel like you are inside an igloo now. :)

    Michelle

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails