lørdag 8. mai 2010

Dei aller siste

DSCF3010Etter måling på sofaen bestemte eg meg for å hekle på ei rad til.

Så desse er dei siste sirklane i teppet mitt.

Og no har eg hekla kanten rundt også, så no er eg ferdig!

DSCF3045

Eg måtte ha litt farge på kanten rundt også, litt turkis.

I morgon blir det fotografering i dagslys.

---------------

It is finished! I decided in the last minute to make another row. But now i’ve crocheted the border.

I had to put in some colour there too.

I ‘ll take photos in the daylight tomorrow and show you the hole thing then.

4 kommentarer:

  1. Jeg ser frem til i morgen!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hele teppet, - jeg har blitt så glad av å se fargesirkelene etterhvert som de har dukket opp i bloggpostene. Spreke, glade farger. Hurra!
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  3. Nydelig teppe :) Hekle kant ja, lurte litt på om jeg skulle ha kant på mitt teppe også, men siden jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle gjøre det, slo jeg det litt ifra meg. Hvordan har du heklet kanten?

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails