onsdag 19. januar 2011

100 000!

Wow!

Tellaren har passert 100 000 besøk! Det må vel feirast litt? Eg må berre tenke meg litt om, så kjem eg sikkert attende med eit skikkeleg feireinnlegg.

Akkurat no er ettermiddagane litt fulle av tapetfjerning, sparkling, maling og slikt. Prøvar så godt eg kan å gjere mitt slik at kjøkkenet kan bli ferdig… Ting tar liksom litt lenger tid enn eg hadde tenkt. Sidan dette er mitt første skikkelege oppussingsprosjekt er det mykje å lære for meg.

Var litt optimistisk og tenkte eg berre kunne male veggane etter at gammal tapet var fjerna. Men sjølv om eg sparkla (og pussa) så godt eg kunne vart det liksom ikkje fint nok, så i dag klistra eg på fiberduk. Og så skal det malast.

sjøgløtt

Eg er litt spent på korleis det blir med denne fargen.

Er vi flinke så får vi kanskje ordna nytt kjøkkengolv i helga. Har i alle fall planar om å få det til…

6 kommentarer:

  1. Bli sikkert fint!
    Glatte vegger er nesten utopi..
    Lykke til videre med oppussing!

    Og gratulerer med såååå mange besøkende!!

    SvarSlett
  2. Oppussing er en evigvarende aktivitet... Her i heimen er det også veldig mye på gang, samtidig.. Men det er jo gøy også, når det blir ferdig!
    Gratulerer med 100 000!!! Jeg gleder meg over å ha passert 10 000.. :)
    Hilsen LenaE

    SvarSlett
  3. ..gratulerer..da er vi like langt vi to..jeg hadde 100 000 her for et par dager siden....arti med blogg!!! klem og lykke til med malinga!!

    SvarSlett
  4. ej he den dargen på soverommet, og syns den er veldig fin!:) Hos mej e den veldig lys!:) Ellisiv

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 100 000 slett ikke verst det :-)
    Utrolig masse flott heklearbeide du har - virkelig til inspirasjon.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 100000! Og lykke til med kjøkkenet!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails