mandag 3. januar 2011

Start…

…usj… tungt å starte på jobb igjen idag.

Eg som la meg tidleg i går kveld og alt – trur de eg fekk sove ? Nei då, ikkje på ei god stund…

Planleggingsdagen i dag gjekk bra likevel, var berre litt slapp rett etter lunsj.

Back to work today, it was hard to get up this morning.

I went to bed early last night to get enough sleep, but didn’t fall asleep for long time. Typical…

DSCF4564

DSCF4568b

DSCF4570

I løpet av juleferien rakk eg å gjere ferdig eit par strikkeprosjekt. Først denne alpakkajakka til minste-nevø. Mønsteret er frå boka Myk start. Eg endra på mønsteret og laga raglanfelling. Minst mogleg samansying er ok.

During the holidays I managed to finish a couple of knitting projects. First this cardigan for my little nephew.

DSCF4656

DSCF4655

Også er jule- snøtrehua til lillebror ferdig.

And the white tree hat for my brother.

DSCF4413

For ei stund sidan fekk eg ei strikkebok i posten frå Samlaget. Ser at mange strikkebloggarar har fått denne, og eg syns det var svært hyggeleg. (Tenk å få ei bok berre fordi eg bloggar.)

DSCF4416

Mange fine mønster i denne. Eg kjem vel kanskje til å bruke ho mest som ein mønsterbank.

DSCF4417

Eg lir nemleg av 2. vott/sokk-syndromet. Trur nok eg skal finne ein del prosjekt som er sånn ca halvgjort.

Men eg har vore flinkare før, kanskje det er noko eg skal øve meg på i år igjen. Gjere ferdig prosjekt.

DSCF4415

Mange fine mann og kone-bordar. Akkurat som på dei gamle genserane vi har heime Smilefjes

I got a new knitting book in the mail before Christmas. It has many old Norwegian knitting patterns.

6 kommentarer:

  1. Masse strikkepirk der ser jeg :-) Fire pinner og mønster med tre masker på hver pinne..... huff - ikke noe for meg, men stilige er de.

    SvarSlett
  2. Love your Knitting .
    That book looks amazing , such gorgeous things .
    Jacquie x

    SvarSlett
  3. Super fine ting du har lavet, jeg er vild med huen!!! Og bogen er også fin, den ønsker jeg mig.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  4. Hi! I am happy to award you the Stylish Blogger Award. Please stop by Apples and Pears to collect it :)

    SvarSlett
  5. what a lovely lovely baby and cardigan !!! I love your Norvegian patterns !!! bisettes de Provence

    SvarSlett
  6. Lurt å lage raglanfelling av den jakka, synes du har fått en bedre passform enn den har i boka. Heia raglan!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails