søndag 6. februar 2011

Pinterest

Samlar de også på linkar og bilder frå over alt på nettet? Det gjer også eg, og har mapper fulle av fine bilder og linkar til oppskrifter og slikt. Men så er det så lett å gløyme kvar bilda kjem frå, – og kvar er eigentleg den linken eg leitar etter?…

Pinterest kan vere ei hjelp dersom ein har slike “problem”.

Det er ei virtuell oppslagstavle der du kan henge bilder frå stader på nettet. Ved hjelp av ein knapp på verktøylinja er det lett å spare på bilder og idéar. Og så kan ein sjølvsagt følge andre sine tavler (og få endå fleire idéar…)

Til høgre ligg no link til Pinterest-tavlene mine.

Ellers så ventar eg endå på rørleggar og elektrikar, eg har kjøpt ny laptop (snadder) og har faktisk også vore litt sjuk siste veka (to ettermiddagar med feber faktisk, ca 10 år sidan sist…)

480127-002

I’ve started using Pinterest. It’s an excellent way of collecting photos and ideas from the web. In the sidebar is now a link to my boards there.

4 kommentarer:

  1. Smart! Og mange interessante bilder som du har samlet.

    SvarSlett
  2. Så smart og fint! Et annet tips er Tineye.com, som hjelper deg å finne kilden hvis du bare har lagret bildet, og ikke husker hvor du fant det! Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  3. Stilig verktøy, og navnet var jo særdeles passende. Liker forresten bloggen din veldg godt, du er flink og kreativ både på håndarbeidsfronten og blogge fronten :-)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails