onsdag 27. juli 2011

Det nærmar seg slutten på sommaren (som aldri heilt kom)…

For meg er det eit par teikn (anna enn kalenderen) som viser det: Avslutning av Tour de France (søndag) og bursdagen min (i går).

008

Eg feira ikkje så stort, men hadde nokre gjestar og selskap i eiga stove. Tanteborna (og Totoro) koste seg meg Totoro-filmen. Som de ser er tv-fasilitetane ikkje heilt til å skryte av enno… Og på golvet ligg dørlistene…

It was my birthday yesterday. I had a little party in my own house (for the first time). My tv-facilities are not up-to-date, as you can see… But we managed to hook up a dvd player so my nieces (and Totoro) could watch the Totoro movie.

Nytt frå heklefronten: Eg har starta på eit par nye tepper:

011

Ein del sirklar til eit nytt blomster-i-snøen-teppe. Etter mitt eige mønster.

Circles for a new Flowers in the snow blanket. After my own pattern.

012

Og ein ny vri på sikksakk-mønster. Eg fann mønsteret her.

A different chevron pattern. PAttern here.

013

Og no skal eg til med litt kjøkkenjobbing. Fann ut i går at det på tide å få handtak på kjøkkenskap og –skuffer…

15 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått til deg! Jeg også hadde bursdag igår, og enig med deg, det er et tegn på at sommeren (på kalenderen iallefall) nærmer seg slutten.

    Fin blogg du har :)

    SvarSlett
  2. Glemte å si at det er imponerende tepper du holder på med!

    SvarSlett
  3. Så fine farger på lappene, gleder meg til å se hvordan det ferdige resultatet blir!

    ..og gratulerer med vel overstått dag :)

    SvarSlett
  4. Å - de sikksakkene var kule! Må nesten prøves. Det gjelder forsåvidt blomsterteppet også:o)
    Og grattis med overstått bursdag! Vi får håpe finværet kommer på ettersommeren...

    SvarSlett
  5. Vilka fina teppen. Kempefina. Jag blev också sugen på att försöka lage dina fina blomrutor

    SvarSlett
  6. That's a groovy chevron pattern! Thanks for the link. Your new flowers look lovely.
    Caz from Never Knew :)

    SvarSlett
  7. ¤.°.¤*(¯`°) NICE!!)°´¯)*¤.°.¤

    SvarSlett
  8. Happy Birthday! Hope it was a cake-filled day!

    SvarSlett
  9. Jeg håper du hadde en god bursdag!

    That chevron blanket looks great!

    SvarSlett
  10. Wow,


    you make very great crochetwork.
    I like it


    greatings send you Conny

    SvarSlett
  11. Vel overstått dag Solveig! Håper dagen var fin. Det er alltid kjekt å sjå kva kreative prosjekter du held på med. Og Totoroen er eg grådig misunnelig på:)

    SvarSlett
  12. Kjempekult sikksakk teppe! Skulle ønske jeg kunne hekle og strikke raskere, så kunne jeg nok ha lagt ut på noe sånn....

    SvarSlett
  13. Happy birthday! Your crochet looks gorgeous...nice twist on the chevron theme xx

    SvarSlett
  14. Happy belated birthday! :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails