søndag 25. september 2011

Stolpute

Eg har hekla ferdig den japanske stolputa no i helga. Den slukte godt med garn, og eg måtte handle meir undervegs…

002

F.eks meir kvit til midten av blomstrane. Her er eg klar til å få ferdig siste runde.

004

I mønsteret er det 3 runder med bomster. Eg ville ha ei litt større pute og satsa på 4 runder.

006

Ferdig med blomstrane! Dette blir ei skikkeleg haustpute med fine haustfargar. Dessverre gjekk eg tomt for brunraud undervegs.

008

Slik ei nydeleg blomstereng… skulle hatt dei i stort format… som ei hoppepute…

012

Her ser de litt av teknikken bak blomstrane. Dei er doble, og bortsett frå midten er dei like på fram- og baksida.

014

015

Og slik blei puta til slutt, med grøn kant. (Brukte 50 gr garn berre til den kanten…)

017

Puta var stor nok tenkte eg – heilt eg prøvde ho på den påtenkte stolen… Den stolen har visst ekstra stort sete… Så det kan hende at puta får ei runde til med blomstrar – etterkvart. Eller så kan eg legge ho på ein annan stol.

018

Nokre detaljar: Eg har brukt PT3, vamsegarn (frå Rauma) og Iglo soft (frå Europris). 6 mm heklekrok. Puta måler 44 cm frå spiss til spiss og veg 450 gram!

Og eg melder på denne puta i Celebrate Color – ei blogghending som feirar fargar og haust.

Celebrate Color

----------------------------------

My chair cushion is done – for now. As you can see on the photo above the cushion looks a bit small on the chair I intended it for… Even if I made it larger than the pattern.

I made 4 rounds of flowers and had to buy more yarn in the process… I still ran out of one colour. I have never made flowers this way before. They’re double and really squishy. I would love to have a carpet of these – but that would just be crazy to make. – Or would it…

This little cushion weighs 450 grams… I’ve used bulky/aran weight yarn and a 6 mm crochet hook. It measures 44 cm across.

I’m entering this cushion in Celebrate Color. Go over there and look at all the colourful projects!

19 kommentarer:

  1. Hei og god søndag. Superflott pute du har laget!!!

    SvarSlett
  2. Å du store allverden - den var flott!
    Masse, masse arbeid.
    Ønsker deg en fin, ny uke :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig og Solveigsk!! Skulle gjerne hatt oppskrift på den!!

    SvarSlett
  4. So beautiful ! I'm in love with this cushion...

    SvarSlett
  5. Mye garn og arbeid har resultert i ei spesiell og fin pute. Lykke til i konkurransen :-)
    Finfin uke til deg :-)

    SvarSlett
  6. I love this crochet design with its puffly bobbles. It probably takes lots and lots of yarn, but really does make a great bouquet when lots of the flowers are joined together.

    Cheers!

    SvarSlett
  7. Stilig! Men hvorfor ikke droppe den grønne kanten når du nå skal til med fleire blomster? Den "føltes" meire frodig og bugnende uten... Syntes jeg, da ;-) Men uansett: Du er et menneske jeg lar meg imponere og inspirere av! Du skal se jeg gir meg i kast med noen sånne gøyale prosjekter ein gang, jeg også, bare jeg blir ferdig med fordypningsoppgaven min (OG setesdalsgenseren jeg egentlig holder på å strikke, men som har blitt liggandes lenge nå pga. oppgava...) :-D

    SvarSlett
  8. Nydelige blomster! Og deilige høstlige farger! Ser ut som en del arbeid!

    SvarSlett
  9. Hvor fint ! findes der en opskrift på blomsterne?

    katrine
    Katrinestampe.blogspot.com

    SvarSlett
  10. ♥ ~ ❀ ~ ♥ ~ ❀
    nice!
    I love´t
    from Chile
    c@
    ♥ ~ ❀ ~ ♥ ~ ❀

    SvarSlett
  11. Fin puta! I Finland det monster er også pyllykukka, norsk bak blomstrane. :)

    SvarSlett
  12. So Pretty! Love the colors! Did you come up with the color combo yourself? I must make one, but I don't have the guts to try a Japanese pattern....

    SvarSlett
  13. Yes, I came up with the colour combo myself. But it was influenced by the yarn in my stash and the colours I could find in my LYS. Don't be afraid to try Japanese patterns. They can seem difficult, but the diagrams are quite logical and mostly easy to follow.

    SvarSlett
  14. What a gorgeous, gorgeous cushion!!! Such happy, fun colours - and it looks soooooo comfy!!!
    Carly
    x

    SvarSlett
  15. I love these double flowers! would you be so nice to upload the pattern? Thanks a lot, the cushion it´s wonderful!

    SvarSlett
  16. The pattern is from a Japanese book, and I don't feel right about publishing it here. But if you like it you can find the book here:

    Yesasia.com

    The book has many other lovely patterns as well.

    SvarSlett
  17. Så stilige blomster!!! Må sjekke ut det nettstedet for japanske bøker. Takk for tips

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails