fredag 13. april 2012

Pascal

056

Rapunzel har eit lite kjæledyr, kameleonen Pascal. Eg fann bilder av forskjellige variantar via google og hekla meg ein variant sjølv.

Den som Rapunzel skulle få måtte vere ganske liten.

082

Eg fekk ganske fort hint om at det var fleire tantebarn som godt kunne tenke seg eit lite kjæledyr. Så då måtte eg hekle litt fleire kameleonar.

080

Dei blei laga i andre fargar, sidan dei trass alt kan skifte farge. Og dei blei litt større etterkvart.

083

Eg laga også ein i gult, men han flytta før eg fekk tatt bilde.

088

After I made the first Pascal for the Rapunzel doll, several of my other nieces and nephews asked for a little pet too.

So I had to make more chameleons… (The yellow one moved away before I could take a photo).

10 kommentarer:

  1. Solveig,har sagt det før men du er berre kjempeflink!!
    Disse krabatane ner var no berre so fargeglade og kjempeskjønne c",)

    God helg til deg og dine :0)

    SvarSlett
  2. Terrific! The last picture could have been taken in our home,
    with Star Wars Lego!

    SvarSlett
  3. Kjempe fine! Gøy å høre at barn setter pris på hjemmelagde leker også;) må jo nesten det når de er så fine;)

    SvarSlett
  4. Desse var utruleg søte! Heldige er tantebarna dine som har ei så flink og snill tante:-)
    God helg!

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅ Så nydelige.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. HOLA AMIGA! vine a seguirte desde venezuela. muy hermosos tus trabajos. Felicitaciones!!!! El chal tejido es una belleza! Te invito a visitarme en http://elpanaldelaabejita.blogspot.com y a seguirme por facebook en: El Panal de la Abejita
    BESITOS! MARISELA:)

    SvarSlett
  7. Disse var jo også bare helt herlige!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails