mandag 4. juni 2012

5 års-jubileumsfeiring – Give away

Det er altså 5 år sidan eg starta så smått med blogging. Aktiviteten dei siste åra har gått litt opp og ned, men eg tenkt å halde fram ei stund til. Eg hentar sjølv mykje inspirasjon frå andre bloggar rundt omkring og håpar at eg også kan vere til inspirasjon for andre.

Eg har skifta besøkstellarar er eit par gonger, så nøyaktig antall besøk veit eg ikkje, men det er godt over 100 000. Google Analytics (som eg starta å bruke i 2009) fortel at eg har hatt besøkande frå 158 land. (Ikkje like mange besøk frå alle landa, då…)

-------

As I've mentioned I've been bloging for 5 years now. The activity on the blog has gone a little up and down the last years, but I will keep on. I get so much inspiration from other blogs and hope my blog too can be an inspiration to others.

More than 100 000 visits from 158 countries (according to Google analytcs) is quite impressive for me.

001

Og sidan det ikkje hadde vore så kjekt å halde på med blogg og slikt utan dykk som er innom her (og kommenterar) så tenkte eg å feire med ei lita utlodning.

Legg igjen ein kommentar på dette innlegget, så er du med i trekninga av dette putetrekket. 

------

And since it wouldn't be so fun with this blog thing without you who come to visit (and comment) I'm celebrating with a little give away.

Leave a comment on this post and you have the chance to win this crocheted pillow cover.

005

Puta har bobleblomster på framsida og ei enklare bakside. Åpninga har trykknappar og trekket passar til ei 40 x 40 cm innleggspute.

--------

The cover has pop corn stitch flowers on the front and stripes on the back. It has room for a 40 x 40cm pillow inside.

006

Håpar at nokon har plass til denne i sofaen sin Smilefjes

I hope that someone has room for this in their chair or sofa Smilefjes

008

Loddtrekninga skjer søndag 10. juni kl 18.00, norsk tid. Hugs å legge igjen ein måte eg kan kontakte deg på, skulle du bli den heldige vinnaren.

The give away is open until Sunday 10th June 18:00, Norwegian time. Please remember to leave a way for me to contact you, should you be the lucky winner.

73 kommentarer:

  1. I could offer it a place on my bed/couch mixture ... would make it look more like couch. Congratulations on the jubelee!

    SvarSlett
  2. Trur du ikkje denne ville passa veldig bra i ein sofa i Starevegen? Eg er iallefall med på trekning :)

    Gry

    SvarSlett
  3. Gløymte jo å gratulerer med jubileet! Hurra, håper på minst 5*5 år til!

    SvarSlett
  4. Gratulerer!
    Det er plass til den i sofaen min, lett!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med halvrundt tall! Puten vil passe suverent i Astrid, og få en Europatur på kjøpet. ;-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 5-årsjubileum! Håper du fortsetter minst like lenge til :)
    Jeg synes puten er fantastisk og er mer enn gjerne med i loddtrekningnen og selvfølgelig håper jeg på vinnerlykke ;)

    SvarSlett
  7. Congratulations, Solveig! Love your gray cushion as well as your Hexagon bag!
    Have a sunny day!

    SvarSlett
  8. Oh, I have the perfect place for it!I love it so much.I'm so glad your blog is here because, speaking for myself, you are a huge inspiration to me in my crochet endeavours and I'm sure lots of other people think the same for themselves. Keep on Blogging,Solveig and Many Congratulations on your Blogiversary.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 5 års jubileum! Putetrekket er kjempefint! Er selvfølgelig mer enn gjerne med på trekninga! :-)

    SvarSlett
  10. ps I have put a link on my sidebar if that is ok?

    SvarSlett
  11. Congratulations on 5 years of blogging! Although I rarely comment I get a lot of inspiration from your gorgeous crochet, so I do hope you continue :D thanks for the chance to win your lovely cushion cover

    SvarSlett
  12. Oh how lovely! This would be such a beauty on our sofa! Thanks so much! Love to read your blog even I nearly don't crochet at the moment. Happy bloggiversary!

    SvarSlett
  13. Kjempefint pute, og gratulerer med jubileum. Det er alltid en fryd å lese bloggen din, for tiden holder jeg på med en copycat-lampe etter den hekla lampeskjermen din. Ha en fin sommer!

    SvarSlett
  14. Gratulerer så masse!! Jeg vil gjerne være med!
    Anne.b.christiansen@gmail.com

    SvarSlett
  15. Så fiiin! Denne puta passar perfekt i sofaen min;) Gartulerer med 5 år! Eg har blogga berre 5 mnd, men det er veldig kjekt;)

    SvarSlett
  16. Moltíssimes gràcies, Solveig, per les bones estones que passo amb tu i els teus projectes! He començat a teixir fa un any i mig i encara em queda molt per aprendre! Felicitats pel teu blog, et segueixo! Jo també he començat un blog on, si ho desitges, pots veure els meus primers treballs. myworldofwool.com.es/
    Cristina

    SvarSlett
  17. Gratulerer med mange besøkende! Digger puta du har laget, hadde passet supert her også :0)

    SvarSlett
  18. Hello Solveig

    Lovely giveaway and I can find a place for that gorgeous cushion anywhere in my house. Congratulations on blogging for over 5 years and with great success which doesn't really surprise me because you always have some smashing makes to display!

    Amanda :-)

    SvarSlett
  19. Felicitaciones por esos primeros 5 años del Blog!
    Me anotas por favor?
    Lo anuncio en mi blog
    Un abrazo

    SvarSlett
  20. Hei!
    Puten er kjempefin! Jeg blir litt nostalgisk når jeg ser sånt håndarb.
    Jeg skal nok finne en hedersplass til den.
    Hilsen, krykkja@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Your blog and your crochet work are an inspiration for me. Thanks for sharing!

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 5 års jubileet.
    Nydelig premie, den ville nok ha passet supert hjemme hos meg:-)
    Så da krysser jeg fingrene og håper på at det blir meg.
    Klem Tone

    SvarSlett
  23. I will make it room for it to be with my crocheted afghan so they can be happy forever together. ;-)
    Congratulations on your 5th blogversary! For a Spaniard from the South of the country it is always so refreshing to read your stories about crafting in such a cold weather. Keep up the good work!

    SvarSlett
  24. 5År allerede ja;) det er jo lenge å holde koken. Selv er jeg treg nå. jeg har mye ferdig; men trådfesring og ferdigstillingen tar sin tid)nydelig putetrekk forresten;)

    SvarSlett
  25. Your crochet work and your blog are a real inspiration for me. Thank you for sharing.
    My sofa is a perfect place for your beautiful crocheted pillow cover, I promise !!!

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 5 års jubileet:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  27. Your pillow is very beautiful. I hope to be lucky and win it. I am writing from Salerno in Italy and this is the link of my blog.
    http://www.misolleticaunidea.blogspot.it/

    SvarSlett
  28. Gratulerer:) søt pute^^ lagt meg til som følger og håper at eg blir den heldige:)
    Klem Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Til hamingju með afmælið!!
    Happy five years!! What a great way to celebrate :) The pillow cover is BEAUTIFUL!!!!

    SvarSlett
  30. Happy 5 years - til hamingju með árin 5! Your blog always inspires me and I do love those pillow covers - they are a work of art! Greetings from Mosfellsbær, Iceland.

    SvarSlett
  31. Saa fin paa den nye sofa'n min. Gratis med de 5 aarene.

    SvarSlett
  32. Great pillow and great giveaway! (better than mine for sure.. :P)
    Good luck to everyone!

    SvarSlett
  33. Det er da en smuk pude, som jeg gerne vil have fingre i :-)

    SvarSlett
  34. Jeg blir med :) Gratulerer med mange besøkende!

    SvarSlett
  35. congratulations!!! i really enjoy reading your post, though i keep quiet most of the time.. hmmmm maybe i should comment more often^^ thank u for the lovely chance to win something u made:))

    xx
    Grace
    whimsyloft (at) gmail (dot) com

    SvarSlett
  36. me encanta tu blog haces un trabajo estupendo, muchas felicidades. por favor cuenta conmigo y gracias por la oportunidad :)

    SvarSlett
  37. Jeg er med!:) Gratulerer med mange besøkende!

    SvarSlett
  38. Så fin :) gratulerer med 5år med blogging!

    SvarSlett
  39. Dear Solveig, I congratulate you on your blog's anniversary! I read you not for a long time but I inspire here for my chrochet and knitting! Also I enjoy your fotoes very much!

    Tanya

    http://plyushka-plyushka.blogspot.com/

    SvarSlett
  40. Grattis till 5år!
    Jag LOVAR att du inspirerar andra. Det är alltid lika spännande att se vad du gör. Fårklippning, heminredning eller hekling.
    Fortsätter du på samma måte, då inspirerar du i alla fall mig.
    Kudden skulle göra sig fint i min sofa.
    Klem Sarah

    SvarSlett
  41. Gratulerer med 5 års blogging! Jeg vil være med, det putetrekket var bare helt nydelig. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  42. En herlig, gladpute jeg håper å vinne!!! Mønsteret er sikkert hemmelig, hva, smil?!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Kjempefin pute! Eg blir gjerne med på feiringa di:) Du er til stor inspirasjon:)

    SvarSlett
  44. Skjønn heklet pute! Den kunne jeg godt tenke meg ;)
    Jeg har blogget kun et halvt år, og du har gjort det i 5 år! Det er sikkert mange flotte innlegg, har jo fått med meg noen ;)))
    Gratulerer med jubileumet!
    Fortsatt god tirsdagskveld og uke ønskes deg fra meg!

    SvarSlett
  45. Grattis med 5 års jubileum!
    Er gjerne med :)
    Ha en flott kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  46. Hi Solveig! I love to read your blog and I love your knits and crochets. I enjoy very much when you post about your family, they look like mine in the other side of the world. We are eight brothers and sisters and I have 14 nieces and nephews!
    Congratulations in your 5 years blogs!

    Julia
    my e-mail: varelageuna@gmail.com

    SvarSlett
  47. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Gratulerer så utrolig masse med 5 år's jubileum.
    ( \_/ ) Blir veldig gjerne med og feirer med deg:)
    (=’.'=) Ønsker deg en fantastisk fin uke..
    («)_(«) Varme lykke ønskninger fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Congrats for the five years! I love reading your blog(the English part) and love the fresh looks of your countryside. AriadnefromGreece!
    ariadnesky@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Hvem har vel ikke plass til ei så flott pute.Du er absolutt en inspirator for meg. Kjekt at du legger ut oppskrifter osv. Jeg har laget et teppe etter din oppskrift. Sirkel i kvadrat.
    Klem

    SvarSlett
  50. grattis, jeg er med

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  51. Congratulations on your five year anniversary. Your wonderful blog and designs inspired me to crochet my own 'flowers in the snow' blanket. I am thrilled with the results, having carefully read your step by step instructions. Thank you for taking the time to share your ideas so clearly - and translating all your wonderful messages.

    SvarSlett
  52. Gratulerer med 5 år :)


    Jeg er gjerne med i konkurransen :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Hurra for 5 år! Jeg digger bloggen din!!!

    SvarSlett
  54. Eg er med Solveig! Nydeleg pute og kjempefin blogg du har.
    Du er utruleg kreativ og dyktig.

    SvarSlett
  55. Helt ljuvligt kuddfodral! Har nyligen upptäckt din blogg, jättefina saker du gör, inspirerande! Är jättegärna med i utlottningen!

    Kram, Erica

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  57. For ei kjempesøt pute! :)
    Må nesten prøve lykken :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  58. Jeg vil gjerne prøve lykken, har plass til en så flott pute!
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  59. Gratulerer med 5 års jubileum :)

    Jeg deltar gjerne!

    Stina H
    Stina_rule@live.no

    SvarSlett
  60. happy blog birthday!
    samarie
    paedma.canalblog.com

    SvarSlett
  61. My sofa definitely has room for an adorable pillow!

    SvarSlett
  62. Hei, jeg vil være med. Gratulerer med jubileum!
    margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  63. Gratulerer med 5 år, måtte det bli minst 5 til :)

    SvarSlett
  64. Kjempefin!!! Vil gjerne delta! God helg, og gratulerer med jubileumet!! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  65. Heisann!

    Først gratulerer med 5 års blogging!
    Bare det er en prestasjon.
    For noen flotte puter som jeg regner med
    du har laget selv.
    Kunne tenke meg en slik nydelig pute.
    Selv laget jeg mye slike ting før, men det var min store ulykke
    i 84, og siden 2 andre ulykker. Siden da har jeg ikke tatt i et håndarbeid, dessverre. Jeg var veldig aktiv før, men alt har en ende.

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  66. Mente å skrive ,men det var før min store ulykke.
    Falt ut et ord der.
    Hper jeg er unnskyldt. Klokken er halv fire på natten!!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    SvarSlett
  67. Congratulations on your 5 year anniversary! I made my own version on your Flowers in the snow blanket following your tutorial and I love it! Thank you so much for sharing your tutorials and now a giveaway. If you will ship international I would love to enter!Lmalbano(at)hotmail(com)

    SvarSlett
  68. Gratulerer så masse!

    Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  69. åh! kan ikke la være å være med i trekninga!

    Superfin! Satser på at den havner i vår sofa :)

    Gleder meg til nye 5 år!

    Klem Kristin svigerinne

    SvarSlett
  70. Jeg kan ikke la være å være med i trekningen!

    Superfin pute!

    Gleder meg til 5 nye år!!

    Kristin svigerinne

    SvarSlett
  71. What a jolly cushion! I would just like to say thanks for inspiring me to start a flowers in the snow blanket. And an enormous thank you for your detailed tutorial to which I have viewed many times especially for showing how to join as you go in the corners!!! I have completed 3 rows of 19 'squares' - only 15 more to go :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails