torsdag 14. juni 2012

Favorittfargen…

… akkurat no er denne. Lys turkis-mintgrønn. Den er noko grønnare enn på bildet her.

034

Her har ei cd-hylle og eit blomsterbord fått seg nokre strøk. Og sjølvsagt malar eg midt på stovegolvet…

036

Treng ikkje leite så mykje før eg finn fleire ting i denne fargen her hos meg.

038

Heldigvis fins fargen på garn også.

--------------

My favourite colour right now. Aqua/mint green.

I'm painting an old cd shelf and a flower table in this colour now, and I don't have to search much around the house to find more things in this colour.

I still have some paint left, so I can paint more!

14 kommentarer:

  1. Solveig, your complementary colors are so beautiful in the crocheting. That minty blue green color is always a great place for an eye to rest, and then rejoice.

    xo

    SvarSlett
  2. Kjempe fine farger! Jeg er selv vekdig glad i den fargen. Har isblå på soverommet, litt lysere enn denne da men;) flott

    SvarSlett
  3. Hey Solveig,

    just wanted to let you know that I've nominated you for the Sunshine Award over at my blog (made-in-k-town.blogspot.com)
    I don't know if you'd like to play along, but I really enjoy following your blog - even if I rarely take the time to write a comment :)

    By the way: lovely motif, that's exactly my kind of square! (why on earth did I miss this giveaway?? *gg*)

    have a great week-end,

    Barbara

    SvarSlett
  4. Olá Solveig.
    Adoro seu blog, amo a cor azul.
    Fiz seu xale, venha ver como ficou e me dizer se gostou. Espero sua visita.
    Obrigada.
    Beijo.

    SvarSlett
  5. Oi Amiga!!!
    Seu blog é lindo, tudo de muito bom gosto.
    Tenha uma ótima quinta,bjs.
    LU GRADICE

    SvarSlett
  6. Nydeleg farge! Og så har du hekla i same stil også!
    I dag kom pakken med premien frå deg! Tusen, tusen takk! Den var berre sååå fin;) Så no er puta på bloggen min;) Håper det var greitt at eg lånte biletet ditt;)

    SvarSlett
  7. Dette var yndlingsfargen til guttene da de var små, så alle hjemmesnekra hyller på barnerommet var i denne fargen. Morsomt hvordan farger og moter endrer seg og kommer tilbake.
    Mye fint på bloggen din, likte spesielt godt frimerkebildet ditt! Morsom og dekorativ ide!

    SvarSlett
  8. Heia! Fekk tips om bloggen din i dag :) og han er jo heilt super! Kva er namnet på den turkis-blå-mintgrøne fargen? (Heilgardering)AM

    SvarSlett
    Svar
    1. Trur ikkje fargen har noko namn, plukke den ut frå eit kort... Men koden er: S1020-B50G. Og eg brukte Baronesse Edel - maling.

      Slett
  9. Heisann! Har du oppskrift på de heklerutene, evt vet hvor jeg kan finne? :) Er på leit etter oppskrift på slike ruter som jeg skal hekle teppe av ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har laga meg ei oppskrift etter at eg såg denne ruta på eit bilde. Og den er berre inne i mitt hovud så langt...
      Skal sikkert skrive den ned etterkvart, men har ikkje tid akkurat no...

      Slett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails